Kontakt

Vill du komma i kontakt med oss kan du skicka ett E-mail till limsjonmarathon@yahoo.se

torsdag 12 januari 2012

Anmälningsavgift?

Nej - det kommer inte att kosta dig något att deltaga i Limsjön Marathon. Det handlar om flera saker, dels är Limsjön Marathon en träningstävling. Det kommer inte att finnas officiella tider, det kommer inte att utses någon "vinnare". Vi tävlar MED varandra, MOT oss själva. FÖR oss själva. Tillsammans.

Dels vill inte jag som privatperson ha hand om pengar. Då blir det en helt annan sak arrangörsmässigt. Kanske om arrangemanget växer sig större?

Att det inte kostar något innebär även att du som deltagare är ansvarig själv över t.ex. vad du skall äta under loppet, mellan varven osv.

Men misströsta inte, jag jobbar på att hitta sponsorer!

Hör gärna av dig på bloggen eller på mail om du har olika frågor eller är intresserad av att bidra till världspremiären av detta event!

3 kommentarer:

  1. jag ordnar mer än gärna med egen proviant under dagen, men då jag är novis i sammanhanget kanske en kunde få lite tips på vad man kan stoppa i sig mellan varven för att orka (förutsatt att jag orkar mer än ett..)?

    SvaraRadera
  2. ABSOLUT! Tips kommer!

    SvaraRadera
  3. Honey14/1/12

    Du är så jäkla tuff och påhittig, Jonniponnie! Önskar verkligen jag kunde vara med och få uppleva denna oerhört coola världspremiär men tyvärr kan jag ju (mest troligt) inte...

    SvaraRadera