Kontakt

Vill du komma i kontakt med oss kan du skicka ett E-mail till limsjonmarathon@yahoo.se

torsdag 19 april 2012

Information om anmälan - 1 månad kvar!

Idag fick jag hem ett paket med fint innehåll...



Hej löpare! Idag är det EN MÅNAD KVAR! Det går fort, snart är vi framme, står där klockan 08.00, försommarmorgon, nervösa, laddade!

För att jag ska kunna planera dagen så bra som möjligt så behöver jag anmälningar. Att ni skrivit "going" på Facebook räknar jag inte som anmälan. Det finns även löpare som ej har Facebook, osv. 

Jag vill att ni anmäler er genom att skicka ett mail till jonnafartfylld@yahoo.se senast måndag den 30 april. Ni behöver bara skriva ert namn i anmälan. Skriv gärna också hur många varv och vilka varv ni tänker er att springa. Detta är inte bindande (vilka varv) utan mest för att jag ska få ett "hum" om hur ni tänker. 

Det finns såklart möjlighet att dyka upp spontant och vara med på Limsjön marathon! Det är kostnadsfritt att deltaga men finns möjlighet att skänka en slant till Solidaritetsdagen. Men, om man inte anmäler sig i förväg kan jag inte garantera medalj. Jag står för medaljerna själv och kan således inte köpa in medaljer som inte "kommer till bruk". Det är alltså bara de föranmälda löparna som är garanterade det. Jag hoppas alla känner sig lika välkomna för det!

Så - skicka in ett mail och spring på! Hälsningar Jonna

3 kommentarer:

  1. Vad är det i paketet *nyfiken*!

    SvaraRadera
  2. Anonym23/4/12

    rolig tävling du arrangerar!
    hur många är anmälda i nuläget? nyfiken!

    SvaraRadera
  3. Hej på dig anonym!
    I dagsläget är det cirka 36 st going och 50 st maybe på Facebook, och ett 15 tal som skickat in anmäln per mail (men tiden har inte gått ut ännu) Välkommen själv!

    SvaraRadera