Kontakt

Vill du komma i kontakt med oss kan du skicka ett E-mail till limsjonmarathon@yahoo.se

torsdag 2 maj 2013

Tillsammans!

Jag känner mig överväldigad och tårögd över människors hjälpsamhet och vänlighet. Senaste dagarna har jag fått så mycket fin hjälp, jag kan inte nog tacka alla. Jag bad om hjälp med skylttillverkning och genast hörde flera personer av sig och erbjöd sig att snickra och tillverka skyltar. Jag hörde även av mig till en annonsör som kom med ett positivt besked! Det innebar pyssel vid datorn i kväll men själv behövde jag nästan inte göra något alls... 

Min lilasyster med en sex veckors bäbis har suttit och hjälpt mig med annonsen. Min sambos lillebror ställde också upp med kort varsel att erbjuda sina kunskaper. Jag twittrade efter hjälp - och efter någon minut hade jag ett erbjudade. Limsjön marathon är verkligen världens snällaste lopp! 
TILLSAMMANS! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar